A DataMe ügyfelei által már évek óta használt Private DMP szolgáltatás most új felületen, az Adverticum AdServer kiadói ügyfelei számára is elérhetővé vált.
A megoldásnak köszönhetően a tartalomszolgáltatók a saját adataikat felhasználhatják az Adverticum AdServerben indított hirdetési kampányaikhoz, adat alapú célzások beállítására. A Private DMP adatok névre keresztelt megoldás révén a célzott hirdetések valóban személyre szabottakká válhatnak, így mostantól az AdServert használó tartalomszolgáltatók is pontosabban szólíthatják meg látogatóikat.
Az Adverticum Zrt. és a DataMe Kft. első közös, a DataMe DMP rendszerében épített adatbázisra támaszkodó szolgáltatása, a „DataMe DMP adatok”, a 2019-es évben született meg. A DMP, azaz Data Management Platform építéséhez adatokkal hozzájáruló DataMe ügyfeleknek a „DataMe DMP adatok” targetálás egy újabb értékesítési platformot jelent, míg az Adverticum felhasználói hirdetéseikre költött anyagi ráfordításukért – a pontosabb célzásnak köszönhetően – sokkal magasabb megtérüléssel, így hirdetési felületeik értékének növekedésével számolhatnak.
Mindenkinek az őt érdeklő hirdetést!
A korábbi sikeres összefogás nyomán elindulva – és egyúttal egy ügyféligényre reagálva – hamarosan megszületett a második közös fejlesztés is, amely a „Private DMP adatok” nevet viseli, és az Adverticum ügyfelek számára az AdServer rendszerben nyújt új lehetőséget az adat alapú célzási szolgáltatások megvalósításához. A két szolgáltatás alapjaiban azonos, azonban az újonnan debütált funkció használatához az adatok gyűjtése a megrendelők saját oldalain történik, továbbá ők maguk határozhatják meg azt is, hogy milyen módon szeretnék az oldalaik látogatóiról gyűjtött adataikat szegmentálni és felhasználni. Fontos hangsúlyozni, hogy ezekhez a szegmentált adatokhoz nem férhet hozzá más, csak maga az adattulajdonos és az általa meghatározott szereplők.
Ezzel a közös fejlesztéssel a piaci trendek által diktált innovatív munkavégzést segítő funkció valósult meg, amellyel az Adverticum ügyfelei saját adataikra támaszkodva tudják pontosabban megszólítani látogatóikat a hirdetéskiszolgáló rendszeren belül.
Szutor Ferenc, a DataMe Kft. ügyvezetője a szolgáltatás kapcsán kiemelte, hogy a Private DMP adatok funkció bevezetésével szeretnék szélesebb körben is megismertetni a Private DMP szolgáltatásban rejlő potenciált a programmatic piac folyamatosan fejlődő és állandó bevétel maximalizálási lehetőségeket kínáló világában.
A Private DMP adatok segítségével az olvasók mostantól számukra még relevánsabb hirdetésekkel találkozhatnak, így növelve az oldalon töltött idő élményét és a hirdetési helyek értékét.
Ha bővebb információt szeretnének kapni a fent említett szolgáltatások bármelyikéről, keressenek minket bizalommal az info@datame.hu címen.